چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: از آموزگاران می خواهیم که در دوران تدریس دانش آموزان را با مبانی دینی و مذهبی به خوبی آشنا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پور ذهبی، امروز در مراسم بازگشایی مدارس که در مدرسه شهید نامدار شهر سنندج برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: مدرسه مکان آموختن علم و دانش است بنابراین باید تمام تلاش شما دانش آموزان این مقوله مهم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد:  باید فوق برنامه ها مانند ورزش، کلاس های پرورشی، اردوهای علمی و... فراموش نشود، زیرا اکتفای تنها با کتاب های درس دانش آموزان را دچار روزمرگی می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پور ذهبی با اشاره به اینکه دانش آموز باید از روحیه شاد برخوردار باشد، گفت: از آموزگاران می خواهیم که در دوران تدریس دانش آموزان را با مبانی دینی و مذهبی به خوبی آشنا سازند و اهمیت این موارد را در زندگی به دانش آموزان خود گوشزد نمایند.

 استاد حوزه علمیه کردستان در پایان گفت:  بسترهای لازم برای تربیت و آموزش مناسبت و استاندارد دانش آموزان در سراسر کشور مهیا باشد و دولت تلاش کند که خدمات و امکانات آموزشی در سراسر کشور به صورت مساوی تقسیم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha