شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در جمعی از دانش آموزان گفت: فرزندان ما باید احساس کنند که بزرگان آینده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، ظهر امروز در دیدار با فرزندان شهدا و ستاد شاهد استان هرمزگان و همچنین اعضای انجمن مدرسه شهید مسافری، به مناسبت روز دانش اموز، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی دانش آموزان یکی از مهم ترین نیرو های فعال انقلابی بوده اند و همیشه در صحنه حضور داشتند .

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: امروز هم یکی از مهم ترین سرمایه های ما همین دانش آموزان عزیز هستند که آینده کشور را خواهند ساخت.

امام جمعه بندرعباس خطاب به مسئولین مدارس شاهد، بیان کرد: رسالت شما پرورش امانت های شهدا است که از مهم ترین کار شمرده می شود؛ تاکنون بحمدالله مسئولیت خود را به خوبی انجام داده اید و ان شاءالله بعد از این هم به همین صورت باشد.

عبادی زاده ادامه داد: باید بتوانیم فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و شهادت را در جامعه گسترش دهیم؛ فرزندان ما باید احساس کنند که بزرگان آینده هستند .

وی تاکید کرد: والدین با این باور که فرزندانشان بزرگان آینده هستند، درستکاری و از خودگذشتگی را به آنان بیاموزند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: فرزندان شهدا نباید جای خالی پدر خود را حس کنند، چرا که خداوند وعده حضور در کنار خانواده شهید را داده است و فرموده آنان را یاری می کند؛ ان شاءالله که همه ما در راه شهدا ثابت قدم بمانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha