جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 918160
۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
اوقاف

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند از محل نیات موقوفات، در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بندرعباس، حجت‌الاسلام مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به رسالت سازمان اوقاف و تولیتی که در راستای اجرای نیات موقوفات داریم و همچنین با توجه به بازگشایی مدارس و محرومیتی که بخشی از مردم استان با آن مواجه هستند، بر خود لازم دانستیم که در حوزه تحصیل دانش‌آموزان نیز ورود کنیم.

وی ادامه داد: از این‌رو امسال از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک‌های مردمی توانستیم برای ۲۰۰ دانش‌آموز بسته‌هایی تحت عنوان «بسته مهر تحصیلی» شامل کیف، دفتر، لوازم التحریر و کلیه نیازهای ضروری تحصیلی دانش‌آموزان تهیه کنیم.

حجت الاسلام مهدیان، ارزش ریالی این بسته‌های تحصیلی را بیش از ۲۵۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: امیدوارم این اقدام بتواند بخشی از دغدغه‌های تعدادی از خانواده‌های کم برخوردار استان را در حوزه تحصیل دانش‌آموزان و فرزندانشان برطرف کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: اجرای این طرح، راهی برای تحقق بخشیدن به رؤیای کودکانی بود که با آمدن مهر ماه به جای حس شوق بازگشایی مدارس حسرت رفتن به مدرسه و داشتن لوازم ساده مانند کیف، دفتر و لوازم التحریر را به دوش می کشیدند. امسال نیز با کمک خیرین و واقفین توانستیم بخشی از این حسرت ها را به پایان برسانیم اما همچنان مسیر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان نیازمند شناسایی شده اند، عنوان کرد: مردم و خیرینی که می خواهند برای تأمین بسته های آموزشی در قالب طرح مهر تحصیلی کمک کنند می‌توانند به مراکز افق امامزادگان مراجعه کرده و کمک های خود را اهدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha