جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ وبینار علمی تخصصی دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) در بجنورد

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: باید حوزویان و دانشگاهیان بیشتر به سمت بحث‌های محتوایی مرتبط با سبک و سیره امام سجاد(ع) بروند و در مساجد استان هم برنامه‌های محتوامحور با موضوع امام سجاد(ع) و سبک و سیره این امام همام برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، امروز در وبینار علمی تخصصی دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار شد، از همراهی و همکاری نماینده ولی‌فقیه و روحانیان و حوزویان و اساتید حوزه و دانشگاه و اندیشمندان استانی درزمینهٔ ویژه‌برنامه‌های مرتبط با کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) در استان قدردانی کرد.

وی افزود: امسال دهمین سال برگزاری این کنگره به میزبانی استان هرمزگان بوده و در این راستا امسال با ۱۰ استانی که به‌ صورت ویژه در این زمینه فعالیت داشته‌اند نشست‌های هم‌اندیشی به‌صورت وبینار برگزار می‌شود.

شیرازیان اضافه کرد: باید تلاش کنیم با تداوم نشست‌های هم‌اندیشی، در بحث ترویج و تبیین سبک زندگی امام سجاد(ع) و صحیفه سجادیه برنامه‌ریزی کرده و در این زمینه برگزاری کارگاه‌ها و برنامه‌ها را تداوم دهیم.

وی با اشاره به شناسایی و هماهنگی با مساجدی که در بحث سبک و سیره امام سجاد(ع) فعال هستند، گفت: در این راستا باید حوزویان و دانشگاهیان بیشتر به سمت بحث‌های محتوایی بروند و در مساجد استان هم برنامه‌های محتوامحور با موضوع امام سجاد(ع) و سبک و سیره این امام همام برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha