پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: گسترش و بهینه‌سازی و توزیع عادلانه منابع در سراسر کشور توسط وزارت نیرو در اعتمادسازی مردم نسبت به نظام اسلامی نقش اساسی داشته و دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مسئولان وزارت نیرو، با اشاره به اجرای پویش «هر هفته الف ب ایران» از سوی این وزارتخانه، اظهار کرد: آب و برق دو عامل توسعه پایدار و خدمت‌رسانی ماندگار به شمار می‌روند.

وی افزود: گسترش و بهینه‌سازی و توزیع عادلانه آن در سراسر کشور توسط وزارت نیرو و وزیر پرکار و خردمند و دانشمند آن جناب آقای اردکانیان در قالب پویش هفتگی به‌عنوان یک ابتکار در کشور به راه افتاده است، در اعتمادسازی مردم نسبت به نظام اسلامی نقش اساسی داشته و دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی، آب‌رسانی، سدسازی، ایجاد نیروگاه‌های بزرگ و توسعه خدمت‌رسانی در ایجاد نشاط و امید مردم نسبت به مدیران نظام اسلامی امری روشن و غیرقابل‌انکار است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود این نهضت و پویش، پویاتر و پرپیمانه‌تر از قبل تداوم یابد و خانه‌های تاریک را روشن و سرزمین‌های تفتیده را سیراب و آب‌های خدادادی را مهار و اقتصاد ایران اسلامی را شکوفا سازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه اساس مسئولیت در جامعه اسلامی خدمت به مردم است و حکومت اسلامی به تعبیر امام راحل به دنبال خدمت به مردم است، ابراز داشت: خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه، بالاترین و اصلی‌ترین رسالت مسؤولان است.

وی با تأکید بر ریشه‌کن شدن فقر در جامعه اسلامی، تصریح کرد: امروز کسانی که زیر خط فقر زندگی می‌کنند زیاد هستند، هنوز بعد از چندین سال گذر از انقلاب و وجود خدمات ارزشمندی در نظام اسلامی جامعه از فقر رنج می‌برد، مسئولان باید با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب زمینه فقر را در کشور ریشه‌کن کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: جایگاه و رتبه افراد باید تعریف‌شده باشد و همه در سطحی از روند کاری و نحوه اجرایی خود به پیشرفت جامعه کمک کنند تا از آسیب‌ها جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: یکی از مشخصات مهم و حساس دستگاه اجرایی، شایستگی افراد و عملکرد صحیح در جایگاه مدیریتی خود است، دقت لازم و خدمت از اصلی‌ترین ویژگی‌های افراد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: یک دستگاه باید از ابتکار عمل، سرعت و دقت فراوان کارمندان و نیروهایش استفاده کند تا بتواند کیفیت کار خود را بالا ببرد و مشکلی از جامعه را حل کند.

وی افزود: خلاقیت و ایده پردازی سبب می‌شود که یک دستگاه پیشرفت کند و ارائه خوبی در کیفیت کار داشته باشد؛ شایسته‌سالاری افراد در این مرحله می‌تواند بزرگ‌ترین کمک برای جامعه باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha