پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد عبادی زاده - امام جمعه بندرعباس

حوزه / نماینده ولی فقیه در هرمزگان از راه اندازی دو رشته جدید در حوزه علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی، سال تحصیلی جدید مدارس علمیه خواهران استان آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در این مراسم گفت: طلاب باید امروز بتوانند نیاز های جامعه را پاسخ دهند و این پاسخ دهی جز با تحقیق و پژوهش و تحصیلات تکمیلی امکان پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود،: سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا نتوانستیم سطح ۳ و ۴ را در شهرهای استان هرمزگان پیگیری کنیم، اما در سال تحصیلی پیش رو به دنبال ایجاد تحصیلات تکمیلی سطح ۴ در شهرستان بندرعباس و سطح ۳ در شهرستان های که ظرفیت دارند، هستیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: با توجه به هماهنگی ها امسال شاهد دو رشته تحصیلی جدید در استان هرمزگان خواهیم بود اولین رشته شیعه شناسی است که با موافقت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با مدیریت بنده راه اندازی شده است که در سال اول خود شاهد ثبت نام تعدادی زیادی از طلاب بودیم.

عبادی زاده افزود : در ترم بهمن هم شاهد راه اندازی رشته مشاوره در شهر بندرعباس خواهیم بود. باید تمامی مدارس علمیه سطح استان چه برادر و چه خواهران به دنبال ایجاد رشته های موثر و همچنن تحصیلات تکیملی در شهرستان های که از ظرفیت کافی برخوردارند، باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha