شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده/ هرمزگان

حوزه / امام جمعه بندرعباس گفت: امروز شاهد معجزه مقاومت در برابر سازش هستیم و در سال‌هایی که سازش با دشمن صهیونیست کردیم فقط تلفات و ضرر برای مسلمانان بود، اما امروز مقاومت در اوج غافلگیری معادلات را به‌هم ریخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونسیتی را چنان غافلگیر کرد که موجی از ناامیدی در بین صهیونیست‌ها ایجاد کرد.

وی افزود: این عملیات رویکرد فلسطینی‌ها را از دفاع تنها تغییر داد و با رویکرد حمله به دفاع مشروع از خود قدم برداشت که موفقیت آمیز بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: دشمن صهیونیستی می‌خواهد با مظلوم‌نمایی دفاع مشروع گروه‌های مبارزان فلسطینی را به نحو دیگر در دنیا مخابره کند که ناکام مانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های این عملیات جنگ ترکیبی و استفاده از ابزارهای آن از زمین، دریا و امنیتی است که سبب شکست صهیونیست‌ها شد و به فرمایش مقام معظم رهبری یک شکست غیر قابل ترمیم است.

وی با بیان اینکه این عملیات هیمنه صهیونیست‌ها را در دنیا فرو ریخت، افزود: آنهایی که دَم از طرح رابطه با اسرائیل می‌زنند، بدانند رژیمی که نمی‌تواند امنیت خود را حفظ کند چگونه امنیت دیگران را حفظ می‌کند.

امام جمعه بندرعباس گفت: امروز شاهد معجزه مقاومت در برابر سازش هستیم و در سال‌هایی که سازش با دشمن صهیونیست کردیم فقط تلفات و ضرر برای مسلمانان بود، اما امروز مقاومت در اوج غافلگیری معادلات را به‌هم ریخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ابراز کرد: هفته اولیا و مربیان و نقش بی‌بدیل آنها در تربیت از کسی پوشیده نیست و برای تحکیم روابط بین اولیا و مربیان لازم است این دو قشر مانند بالی به همدیگر کمک کنند.

وی اضافه کرد: این دو بال سبب تربیت یک نسل نوجوان بالنده و سالم می‌شود و فضای آموزش و عمومی ما را ارتقاء می‌بخشد.

امام جمعه بندرعباس به روز جهانی غذا و دامپزشکی نیز اشاره کرد و یادآور شد: نقش آفرینی و تلاش این قشر در گمنامی برای سلامت غذایی ما غیر قابل انکار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: ورزش همگانی در جامعه علاوه بر تأثیر بر جسم انسان بر خلق و خوی افراد نیز تأثیرگذار است و عاملی بزرگ در پیشگیری از اعتیاد است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha