جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهندسين

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: سازمان نظام مهندسی در زلزله بندرعباس نمره قبولی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، صبح امروز اعضای هئیت مدیره سازمان نظام مهندسین استان هرمزگان با حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده اظهار کرد: در زلزله بندرعباس نظام مهندسی استان هرمزگان نمره قبولی را از آن خود کرد، چرا که بنده بلافاصله بعد از زلزله بازدیدی از شهر بندرعباس داشتم و دیدم که الحمدلله همه ساختمان ها سالم هستند .

وی افزود: گاهی اوقات که آثار و مجموعه های تاریخی را نگاه می کنیم، متوجه می‌شویم که این آثار یک تراث فرهنگی برای ماست و ما باید ساخت و ساز های خود را گونه ای انجام دهیم که حافظ یک اثر برای آیندگان خود باشیم.

عبادی زاده عنوان کرد: عملیات های ساخت و ساز ما باید بسیار محکم باشد به طوری که تا٤٠٠ سال آینده این آثار حفظ شود و به عنوان یک میراث فرهنگی برای آیندگان به جای مانَد.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: تکان های زلزله فقط برای زمین نبود، بلکه یک تکانی برای اذهان ما نیز بود در جامعه نظام مهندسی این زلزله تکانی بود که مهندسین ما به فکر محکم تر کردن سازه ها باشند.

وی اضافه کرد: استفاده از بادگیر ها در بعضی از ساختمان ها نشان دهنده همان فرهنگ و میراثی است که از گذشتگان به ما رسیده است و ما نیز باید حافظ آن برای آیندگان خود باشیم .

حجت الاسلام عبادی زاده در پایان خاطر نشان کرد: ان شاءالله که همه ما با ساختن خود و بعد از آن ساختن سازه های محکم در برابر اینگونه تکان ها دوام بیاوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha