دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام عبادی

حوزه /حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: امروز غزه با فرهنگ بسیجی در مقابل دنیا ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج متعلق به همه ملت ایران است و این ارتش ۲۰ میلیونی به تعبیر مقام معظم رهبری ریشه در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب مانند یک ناخدای قوی در میان امواج پر تلاطم نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرزهای این انقلاب، سکان هدایت را به دست گرفته است.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: شاخ و برگ این شجره طیبه در جبهه مقاومت جریان دارد و فرهنگ بسیجی را در لبنان، یمن، سوریه و فلسطین و نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای غیر اسلامی نیز رسوخ کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: مرزهای انقلاب اسلامی امروز در شلمچه و مهران کشیده شده و به خلیج عدن و آمریکای لاتین وسعت یافته و این انقلاب به اقصی نقاط جهان صادر شده است.

وی اظهار کرد: امروز غزه با فرهنگ بسیجی در مقابل دنیا ایستاده است که برخی از دولت‌های اسلامی باید از خواب آلودگی و خاموشی در مقابل صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها دست بردارند.

درس‌های طوفان الاقصی برای ملت‌ها

امام جمعه بندرعباس با بیان برخی از درس‌هایی که از طوفان الاقصی یاد گرفتیم، گفت : اولین درس این است که وعده خدا تخلف ناپذیر است و اگر خدا را یاری کردید خدا نیز شما را یاری خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده اضافه کرد: درس اتحاد، همدلی و همگرایی امت اسلامی در کنار همدیگر که یک بشارت آخر زمانی است و حتی شاهد حضور ملت‌های غیر مسلمان برای غزه در دنیا بودیم.

وی ادامه داد: با اتکا به مردم در قالب گفتمان انقلاب و با مقاومت به جلو رفتیم و شاهد شکست محاسبات شیطانی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی بودیم و شعار ما می‌توانیم را در قالب جریان مقاومت محقق کردیم و نشان دادیم که قدرت ایمان بر سایر قدرت‌ها پیروز است.

حضرت زهرا (س) چشمه جوشان بصیرت است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، ابراز کرد: حضرت زهرا(س) چشمه جوشان بصیرت است، اولین کسی که از حریم ولایت دفاع کرد و سرچشمه غیرت، جهاد تبیین، صبر، استقامت بود حضرت زهرا(س) می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده اضافه کرد: در زمان تأویل قرآن که سخت‌ترین زمان برای تبیین است، حضرت زهرا (س) پرچم را به دست می‌گیردند و مواضع حق را بیان می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این بانوی اسلام فضای تحولی را در جامعه ایجاد می‌کنند و افراد خواب آلوده را بیدار و کار ایشان مصداق رضایت خداوند است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha