دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه / امام جمعه بندرعباس، به نقش هرمزگان در تمدن دریایی اشاره کرد و گفت : رهبری حرکت اقتصاد دریا ‌پایه در کشور باید از هرمزگان آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: طوفان الاقصی، اصول و پایه‌های رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و دشمن را حیرت زده کرده است.

وی با بیان اینکه بن گورین بنیانگذار رژیم صهیونیستی اصولی را به سران این رژیم مانند اصل غافلگیری، جنگ فرسایشی و دوری از درگیری منطقه‌ای سفارش کرده است، افزود: در طوفان الاقصی این دژ پوشالی شکست خورد و دست و پا می‌زند که آیا جنگ را ادامه دهد و یا رها کند، که همه باعث آبروریزی خواهد بود.

امام جمعه بندرعباس گفت: جبهه مقاومت اسلامی در این نبرد تحقیر اطلاعاتی، نظامی را بر این رژیم به‌وجود آورد که همینه و افسانه آنها در جهان از بین رفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: تحقیر حقوق بشری و قدرت اول منطقه بودن آنها نیز خدشه وارد شد و امروز مردم دنیا کارنامه حقوق بشری این رژیم را نظاره می‌کنند.

وی اظهار کرد: ما از دستگاه دیپلماسی و شخص وزیر خارجه جمهوری اسلامی تشکر می‌کنیم که توانست در عمل وظایف خود در بحث فلسطین و غزه بهترین تلاش و فعالیت را انجام دهد.

امام جمعه بندرعباس به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد دریا محور اشاره کرد و گفت: دریا، زمینه و بستر رشد علمی را در کشور ایجاد می‌کند و باید بهترین بهره را از این اقتصاد برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده اظهار کرد: هرمزگان نقش موتور محرکه اقتصاد دریا محور را ایفا می‌کند و به سبب دارا بودن دو دریا بیشترین سهم را در این حوزه بر عهده دارد.

وی اظهار کرد: افزایش اشتغال و تأمین نیازهای حیاتی کشور با دریا قابل جبران است و در تولید اقتدار نیز با رونق اقتصاد دریا از ظرفیت‌های آن بهترین فرصت را می‌تواند برد.

امام جمعه بندرعباس، به نقش هرمزگان در تمدن دریایی اشاره کرد و یادآور شد: رهبری حرکت اقتصاد دریا ‌پایه در کشور باید از هرمزگان آغاز شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، خاطرنشان کرد: این بانوی اسلام مجسمه صبر، استقامت و تحمل سختی بود که پرستاران ما به تأسی از حضرت زینب(س) از این رفتارها الگو برداری کنند.

وی با اشاره به مشکلات پرستاران، خاطرنشان کرد: عدم تناسب کار با حقوق، شیفت‌های طولانی به علت نبود پرستار کافی، سختی‌هایی برای این قشر جامعه را به دنبال داشته که مسئولان باید برای رفع آن چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha