دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در بیانیه‌ای مشترک ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه از مردم ولایتمدار این استان برای حضور در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه زنجان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در بیانیه‌ای مشترک ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه از مردم ولایتمدار این استان برای حضور در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه دعوت کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت‌های این روزهای رژیم جعلی و نژادپرست صهیونیست علیه ملت مظلوم و بی‌گناه غزه مثل همیشه در سایه حمایت‌های استکبار جهانی و آمریکای ظالم صورت می‌گیرد که اگر این حمایت‌ها از جانب آمریکا و برخی از کشورهای حامی این رژیم نبود هیچ اثری از این رژیم جعلی در جهان باقی نمی‌ماند.

مجاهدان جبهه مقاومت و مردان قهرمان فلسطین در عملیات طوفان الاقصی ثابت کردند که می‌شود با مقاومت و ایستادگی به پرونده این رژیم غاصب خاتمه داد، چرا که از سوی مجامع به اصطلاح بین المللی و حامی حقوق بشر آبی برای مظلومان غزه گرم نمی‌شود.

در حال حاضر مردم غزه مظلوم‌ترین مردم دنیا هستند، دشمن از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده می‌کند و همه مردم دنیا مشاهده می‌کنند که بدن ضعیف و نحیف این کودکان چطور با این بمب‌ها مورد اصابت قرار می‌گیرند.

لیکن دیگر سکوت جایز نیست و لازم است همه وجدان‌های بیدار از هر طریقی در محکومیت اقدامات ظالمانه رژیم کودک کش و حمایت از جبهه مقاومت دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان این ارض مقدس سر دهند.

اینجانبان ضمن محکومیت جنایات جنگی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به‌ویژه زنان و کودکان ستمدیده غزه از عموم مردم شریف زنجان، اقشار، گروه‌ها، جامعه دینی و فرهنگی به‌ویژه خانواده بزرگ هیئت‌های مذهبی استان دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده، مقتدرانه و پرشور در راهپیمایی باشکوه روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲، خروش عظیم خود را به جهانیان نشان داده و از مجامع بین‌المللی خواستار قطع جنایات و نسل‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده شوند.

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۴ IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    یعنی تاحالا سکوت جایز بوده که دیگر نباشه