پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
اقامه نماز جمعه در خارگ

حوزه/ امام جمعه جزیره خارگ با بیان اینکه امروز بسیج جهانی شده است گفت: هرچند ابعاد پیروزی مجاهدان غیرتمند فلسطینی در حماسه طوفان الاقصی به صورت کامل بیان نشده، اما از دستاوردهای بزرگ این نبرد تاریخی، شکوهمندی تجمع‌ها و راهپیمایی‌های مختلف در جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه جزیره خارگ در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: سیادت و آقایی نیروی دریایی ارتش در خلیج فارس و دریای عمان از اول انقلاب تا امروز بر کسی پوشیده نیست.

وی بیان کرد: هفتم آذر یادآور رشادت‌های دریادلان در عملیات مروارید است که ۶۷ روز بعد از جنگ تحمیلی، موجودیت رژیم بعثی در عرصه دریا را حذف کرد، امروز نیز با تجهیزات کامل‌تر و تجارب اقیانوس پیمایی و چشم انداز حضور در قطب جنوب، موفق‌تر از گذشته حاضر است.

امام جمعه جزیره خارگ با گرامیداشت هفته بسیج، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: "فتح الفتوح امام(ره)، پرورش جوانان بسیجی بود"، بر خلاف آنچه اغلب مردم حتی انقلابی و متدین تصور می‌کنند، محصول واقعی هر انقلاب، پیشرفت‌های علمی و صنعتی و نظامی و اقتصادی نیست، بلکه تحولی است که در جان‌ها پدید می‌آید و کیفیت و کمیت انسان‌های ترازی است که توانسته در دامان خود پرورش بدهد.

وی با بیان اینکه امروز بسیج جهانی شده است، خاطرنشان کرد: هرچند ابعاد پیروزی مجاهدان غیرتمند فلسطینی در حماسه طوفان الاقصی به صورت کامل بیان نشده، اما یکی از دستاوردهای بزرگ این نبرد تاریخی، شکوهمندی تجمع‌ها و راهپیمایی‌های مختلف در جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان یک بسیج جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام کارگر اظهار کرد: این جنگ، نه فقط جنگ فلسطین و اسرائیل، نه جنگ مقاومت و استکبار، نه جنگ کفر و اسلام، که جنگ شرافت انسانی و رذالت و خباثت شیطانی است، جنود شیطان و دنیای کفر هر آنچه در اختیار دارد برای رژیم رذل و خبیث صهیونیستی با تمام قوا به میدان آورده، اما مردم غزه جز خدای متعال کسی را ندارند و این یعنی همه‌چیز دارند و ان‌شاءالله خدای متعال چنان نصرتی نصیب رزمندگان مقاومت خواهد کرد که شیرینی آن تمام تلخی‌ها را از بین خواهد برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha