یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همایش ۳ هزار نفری دختران حاج قاسم در مراغه

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: تفکر حاج‌قاسم همان تفکر بسیجی و برگرفته از مکتب عاشوراست و امروز با کمال افتخار، زنان بسیجی همگام با مردان و با تکیه بر همین تفکر به میدان حق علیه باطل شتافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، همایش ۳ هزار نفری «دختران حاج قاسم» با حضور گسترده و پر شور دختران و بانوان مراغه ای امروز در سالن آزادی مراغه در راستای کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: تفکر حاج‌قاسم همان تفکر بسیجی و برگرفته از مکتب عاشوراست و امروز با کمال افتخار زنان بسیجی همگام با مردان و با تکیه بر همین تفکر به میدان حق علیه باطل شتافته‌اند.

وی افزود: تفکر «حاج‌قاسم» اجازه نداد تا زنان و دخترانمان اسیر داعش شوند و بر همین اساس امروز نه فقط با در دست گرفتن تصویر، بلکه با ادامه دادن راه حاج‌قاسم باید از ایشان تجلیل کنیم.

نجفقلی زاده سرایی اضافه کرد: تفکر حاج‌قاسم که به شکل‌گیری و تقویت جبهه مقاومت منجر شد، اکنون و در عملیات طوفان‌الاقصی کمر رژیم صهیونیستی را شکسته است.

وی افزود: جبهه مقاومت به برکت حاج قاسم و تفکر بسیجی در برابر ارتش چهارم دنیا قد علم کرده و اگر مردم مظلوم فلسطین طی ۷۵ سال گذشته در اردوگاه‌ها زندگی کرده‌اند، امروز در مناطق اشغالی هم اردوگاه‌هایی برای صهیونیست‌ها شکل گرفته است.

نجفقلی زاده سرایی قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز مدیون تفکر حاج قاسم عنوان کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی با تکیه بر همین تفکر، موشک‌هایی طراحی کرده است که رعشه بر اندام استکبار جهانی می‌اندازد و هدف قرار دادن ناو آمریکایی، دیگر برای ما افسانه نیست.

وی به استقبال گسترده دختران مراغه از این همایش نیز اشاره و بیان کرد: پیام این همایش باشکوه برای جهانیان این است که دختران ما حتی اگر در راه اسلام و انقلاب تکه‌تکه هم شوند، از تفکر بسیجی و مکتب حاج‌قاسم دست نمی‌کشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha