دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی با اشاره به آتش بس موقت جنگ غزه، اظهار کرد: پذیرش شرایط حماس توسط رژیم صهیونیستی یعنی شکست این رژیم جعلی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه از ثمرات تقوا و اخلاص عاقبت بخیری است، اظهار داشت: مومن باید نسبت به عاقبت بخیری نگران و حساس باشد.

وی در ادامه با تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب پس از بازدید از نمایشگاه دستاورهای نیروی هوافضای سپاه، گفت: رونمایی از دستاوردهای جدید دفاعی ایران مقارن با شکست‌های اسرائیل در جنگ غزه رقم می‌خورد، مهم‌ترین پیام این رونمایی بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، ادامه‌دار بودن پیشرفت ایران در تمام حوزه‌ها خصوصا دفاعی، در عین پسرفت قدرت‌های غربی خصوصا در حوزه‌ نظامی است.

امام جمعه جم ادامه داد: دست غربی‌ها و موضع واقعی‌شان در مورد تبعیض نژادی و حقوق بشر رو شد و ادعاهای پر طمطراق رژیم صهیونیستی مبنی بر قدرت نظامی‌اش، با درخواست کمک از آمریکا در جنگ با گروه حماس در تناقض است.

حجت الاسلام محمدی به بیان درس‌هایی از مدرسه غزه مظلوم و مقتدر پرداخت و ابراز کرد: درس اعتماد به وعده‌های الهی، درس وحدت و اتحاد، درس تدبیر، برنامه‌ریزی و آینده‌نگری، درس اتکاء به حمایت مردم و درس شکست محاسبات شیطانی از درس‌های نبرد تاریخی مردم غزه است.

امام جمعه جم با اشاره به طوفان الاقصی گفت: با وجود محدودیت‌ها و مجازات‌هایی چون ممنوعیت تظاهرات حامیان فلسطین در فرانسه، ممنوعیت پوشیدن چفیه فلسطینی در آلمان و بحث بر سر جرم‌انگاری اهتزاز پرچم فلسطین در انگلیس، اما اعتراضات به نسل‌کشی صهیونیست‌ها همچنان تداوم دارد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به به آتش بس موقت جنگ غزه، اظهار کرد: پذیرش شرایط حماس توسط رژیم صهیونیستی یعنی شکست این رژیم جعلی.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج، خاطرنشان کرد: هدف امام راحل از تشکیل بسیج مستضعفان حراست از اصل انقلاب، هویت انقلاب و دستاوردهای انقلاب‌ است و وظایف اساسی بسیج ایجاد آمادگی همه جانبه فکری، روحی و جسمی در جوانان، پاسخ به نیازهای اساسی انقلاب‌ و رفع خطرها و تهدیدها علیه انقلاب اسلامی‌ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha