یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه خرمدره گفت: رونمایی از دستاوردهای جدید دفاعی ایران مقارن با شکست‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه نمایشی از قدرت محور مقاومت در منطقه است. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امام جمعه خرمدره در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین‌ گفت: عملیات طوفان‌الاقصی و اقدامات متقابل رژیم صهیونیستی در برابر آن، پله‌ای از پله‌های سقوط برای رژیم جنایتکار بود.

امام جمعه خرمدره به رونمایی از دستاوردهای جدید دفاعی ایران مقارن با شکست‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه اشاره و تصریح کرد: این رونمایی، نمایشی از قدرت محور مقاومت در منطقه است.

وی تاکید کرد: رشد صهیونیست‌ستیزی در دنیا و به ویژه کشورهای غربی، از جمله رشد ۴۰۰ درصدی یهود ستیزی و صهیونیزم ستیزی نشانه‌های مبارکی از افول جایگاه استکبار و صهیونیزم و نزدیکی به غروب همیشگی آن است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با بیان اینکه فلسطین اشغالی امروز در حالی شاهد مهاجرت یهودیان از این کشور است که در گذشته، سالانه چند هزار یهودی به این کشور مهاجرت می‌کردند، ادامه داد: با توجه به تقویت فرهنگ مقاومت و باور به پیروزی، کوچاندن اجباری مردم غزه نیز به لطف خدا به جایی نخواهد رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha