شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
.

حوزه/ امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: خبرنگار کشی رکورد جدید رژیم کودک کش صهیونیستی است، این در حالی است که هدف قرار دادن خبرنگاران مصداق بارز جنایت جنگی به شمار می‌رود و روزنامه انگلیسی گاردین در گزارش قابل‌توجهی نوشته که جوانان در آمریکا برای درک کردن دلیل مقاومت فلسطینی‌ها در برابر رژیم اسرائیل به خواندن قرآن روی آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه نظرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: طبق آموزه‌های دینی، حضرت فاطمه(س) تنها یک شخص نیستند، بلکه یک جریان، تفکر، منظومه فکری، نظام تربیتی و در یک کلمه یک «مکتب» است.

وی در ادامه به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اشاره کرد و گفت: بیان حضرت امام(ره) که «بسیج لشکر مخلص خداست» را می‌توان زیباترین و جامع‌ترین تعریف برای این شجره طیبه دانست.

خطیب نماز جمعه شهرستان نظرآباد به تحولات غزه اشاره کرد و یادآور شد: این روزها غزه فقط یک باریکه ۳۶۵ کیلومتر مربعی نیست، یک مدرسه و دانشگاه بزرگ و گسترده به پهنای همه جهان است.

وی افزود: اگر روزی سخن از امکان نابودی رژیم صهیونیستی بود، اما امروز همه زوال رژیم صهیونیستی را باور کرده‌اند، سخن بر سر زمان نزدیک یا نزدیک‌تر است و پذیرش آتش‌بس از سوی صهیونیست‌ها به معنای شکست اسرائیل است.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگار کشی رکورد جدید رژیم کودک کش صهیونیستی است، این در حالی است که هدف قرار دادن خبرنگاران مصداق بارز جنایت جنگی به شمار می‌رود و روزنامه انگلیسی گاردین در گزارش قابل‌توجهی نوشته که جوانان در آمریکا برای درک کردن دلیل مقاومت فلسطینی‌ها در برابر رژیم اسرائیل به خواندن قرآن روی آورده‌اند.

حجت الاسلام محمدی به آمادگی استان البرز در خصوص میزبانی از رئیس جمهور اشاره کرد و یادآور شد: استان البرز آماده میزبانی از دومین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت است و برخی مصوبات سفر قبلی مثل انتقال آب سد طالقان به نظرآباد و اتصال این شهرستان به بزرگراه غدیر عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: مساجد، مصلاها، حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی استان نیازمند توجه ویژه دولت است و با توجه به کثرت افراد تحت پوشش تامین اجتماعی، احداث پلی کلینیک و بیمارستان تامین اجتماعی، ایجاد تصفیه خانه و انتقال فاضلاب نظرآباد از مطالبات جدی مردم نظر آباد است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha