پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آقاحسینی

 حوزه/ حجت الاسلام آقا حسینی گفت: فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های بعد انتقال دهیم  و این کار با حفظ و نشر آثار و برکات دفاع مقدس میسر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاالدین آقا حسینی، عصر امروز در نشست  هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهر محمدیه،  اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و مردم ایران در برابر تجاوزهای استکبار جهانی بر خاک و استقلال کشور است.

امام جمعه محمدیه افزود: هفته دفاع مقدس چراغ راه و برنامه ما در گذران مسیر انقلاب اسلامی به سمت تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور است که با شادت ها، ایثارگری ها و تحمل سختی های فراوان به دست آمده است.

حجت الاسلام آقا حسینی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای دفاع هشت ساله را برای نسل جوان و نوجوان که آن دوران را درک نکرده اند بیان کنیم.

وی ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه معرفت، بصیرت، شجاعت، ایثار و ولایت است و ما باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های بعد انتقال دهیم و این مهم با حفظ و نشر آثار و برکات دفاع مقدس میسر می شود.

امام جمعه محمدیه عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس باید خاطرات زمان جنگ تحمیلی را بازگو کنیم و به نسل جدید بشناسانیم و شهدا را به عنوان بهترین الگو برای جوانانمان معرفی کنیم.

حجت الاسلام آقا حسینی تصریح کرد: توجه به دفاع مقدس، توجه به ارزش ها و تجربه هایی است که با استفاده از آنها ما امروز به مسیر پیشرفت و تعالی خود ادامه می دهیم و چراغ پیش روی ماست

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha