پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع اعتراضی طلاب همدان

حوزه / مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان ضمن محکوم کردن این اقدام از تجمع اعتراضی طلاب همدانی خبر داد و گفت: روز شنبه اساتید، فضلا و طلاب همدانی با حضور در مدرسه آیت الله آخوند با حمایت از جبهه مقاومت و آرمان فلسطین، سازش خیانتکارانه دولت امارات و بحرین با رژیم اشغالگر قدس را محکوم خواهند کرد.

حجت الاسلام عباس موسیوند مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به خیانت دولت‌های امارات و بحرین به جامعه اسلامی، اظهار داشت: قطعا این اقدام خیانتکارانه برخی کشورهای عربی منطقه بر خلاف اهداف جامعه اسلامی و در نه تنها در نزد مسلمانان که نزد تمامی آزادی خواهان جهان محکوم است.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام، از تجمع اعتراضی طلاب همدانی خبر داد و گفت: روز شنبه اساتید، فضلا و طلاب همدانی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور در مدرسه آیت الله آخوند ضمن حمایت از جبهه مقاومت و آرمان فلسطین، سازش خیانتکارانه دولت امارات و بحرین با رژیم اشغالگر قدس را محکوم خواهند کرد.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان با دعوت از طلاب برای حضور در این تجمع، مطرح کرد: آغاز این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۹ شهریور و سخنران آن نیز نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان خواهد بود.

گفتنی است وزیران خارجه امارات و بحرین با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی روز سه شنبه پیمان عادی سازی روابط با این رژیم را با حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امضا کردند تا روند خیانت به آرمان مردم فلسطین را تکمیل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha