سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جلسه مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان با قائم مقام حوزه های علمیه کشور

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی، ضمن تمجید از عملکرد حوزه علمیه استان خوزستان و ظرفیت‌های آن، وعده دادند که هر موضوعی در حوزه علمیه استان نیاز به پیگیری باشد را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی، قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور در شهر مقدس قم برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به همراه حجج‌اسلام «موسوی زاده، معاون آموزش»، «آل عامر، مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت»، «بزرگیان، معاون تهذیب»، «علی زاده، معاون تبلیغ» و «کیانی، مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان» حضور داشتند.

در این جلسه گزارش جامعی از روند فعالیت‌ها، مشکلات و آسیب‌های موجود در استان خوزستان توسط مدیر و معاون حوزه علمیه خوزستان ارائه شد و پس‌ازآن، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی، ضمن تمجید از عملکرد حوزه علمیه استان خوزستان و ظرفیت‌های آن، وعده دادند که هر موضوعی در حوزه علمیه استان نیاز باشد را دنبال می‌کند.

قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور، همچنین ضمن قدردانی از کادرسازی در مساجد اهواز، بیان کرد: یکی از نقاط قوت مدیریت حوزه علمیه خوزستان، استفاده از کادر جوان است.

وی همچنین در پایان وعده داد که به‌زودی برای بررسی مشکلات و موانع حوزه‌های علمیه خوزستان، سفری به این استان خواهد داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha