جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: از همان ابتدای شیوع کرونا گروه های تولید ماسک به صورت جهادی در مدارس علمه خواهران و منازل طلاب شکل گرفت و بانوان طلبه استان توانستند بیش از ۲ میلیون ماسک تولید و به دست مدافعان سلامت و مردم برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام  والمسلمین محمد کارگر شورکی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در نشستی با فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران یزد با اشاره به سخن مشهور امام حسین(ع)« مرگ با عزت برتراز زندگی با ذلت است»، اظهار داشت: امام حسین(ع) این سخن را در عمل و در صحنه عاشورا نشان داد و به ما فهماند که وقتی شرایط ایجاب کند جان را باید فدای دین اسلام، قرآن و کشور اسلامی کرد. 

وی خاطر نشان کرد: خداوند چنان عزتی به امام حسین (ع) داده که هیچ انسانی در روی کره زمین به اندازه حضرت مجالس عزاداری ندارد تا جایی که خیلی از نهضت های آزادی بخش در دنیا هر چه به راه و هدف و نگاه بلند امام حسین(ع) نزدیک می شوند، توفیقاتشان هم زیاد تر می شود. 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: هر چه عزت برای اسلام و کشور اسلامی ما وجود دارد به برکت عمل به فرمایشات اهل بیت علیهم السلام خصوصا امام حسین علیه السلام در صحنه کربلاست و مصداق این موضوع حضور جوانان در جبهه های حق علیه باطل بر اساس فرمایش آن حضرت است. 

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، آبرومندی و عزت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و روحیه شهادت طلبانه ملت ایران دانست و افزود: همین موضوع باعث درخشش ایران اسلامی در بین ملت ها، علی رغم همه تخریب ها و تبلیغات منفی علیه اسلام، قرآن، پیامبر(ص)، دین و نظام اسلامی شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد  گفت: اگر امروز اهانت به پیامبر (ص) و قرآن می شود چون دشمنان از اسلام می ترسند و با منطق نمی توانند جلو بیایند و لذا با تبلیغات منفی و آتش زدن مقدسات اسلام، دشمنی خود را نشان می دهند  وما مسلمانان این حرکت دشمنان را محکوم می کنیم. 

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، عادی سازی روابط  کشورهای امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و افرود: باید در حوزه های عملیه این موضوع پررنگ دنبال شود و برای مردم ابعاد آن را روشن کنیم. 

وی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از بانوان حوزوی و بسیجی در خط مقدم مبارزه با کرونا اظهار داشت: خواهران طلبه در ایام سیل کشور و کرونا قریب به ۶۰۰ میلیون تومان به افراد نیازمند کمک کردندف در حالی که بعضی از آنها خودشان نیازمند هستند.

وی تصریح کرد: بانوان طلبه و بسیجی وقتی دردی را در جامعه می بینند از خواسته های خود می گذرند چون این چنین در مکتب اهل بیت(ع۹ و فاطمه زهرا(س) آموزش دیده اند. 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد یادآور شد: از همان ابتدای شیوع کرونا گروه های تولید ماسک به صورت جهادی در مدارس علمه خواهران و منازل طلاب شکل گرفت و بانوان طلبه استان توانستند بیش از به ۲ میلیون ماسک را تولید کنند و به دست مدافعان سلامت و مردم برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha