چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازدید عضو مجلس خبرگان رهبری از روستاهای محروم آبادان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، با حضور در روستاهای تنگه یک، تنگه دو و تنگه سه از توابع آبادان، مشکلات آب شرب این روستاها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری، با حضور در روستاهای تنگه یک، تنگه دو و تنگه سه از توابع آبادان، مشکلات آب شرب این روستاها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید سید مجتبی محفوظی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، حزباوی معاون مدیرکل آبفا خوزستان، مهرانفر رئیس آبفا آبادان و چند تن دیگر از مسئولین آبادان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری را همراهی می‌کردند.

مسئولین آبفا و آبفا روستایی با ارائه گزارشی از وضعیت آب منطقه مشکلات آن را کیفیت پایین آب و همچنین ناپایداری آب در شبکه عنوان کردند و در بازدید از این روستاها مردم از کوتاهی زمان وجود آب در شبکه گلایه داشتند در برخی نقاط این روستاها آب برای زمانی کوتاه‌تر از دو ساعت از شبانه‌روز در لوله‌ها بود.

همچنین مسئولان آبفا قول دادند طی یک الی دو هفته آتی طرح‌های در حال اجرا را تکمیل کرده و با توجه به کدورت و شوری بالای آب رودخانه بهمنشیر، با وارد کردن روزانه ۲۵هزار متر مکعب آب از طرح آب‌رسانی غدیر به تصفیه‌خانه منطقه مشکل کدورت و کیفیت آب را رفع و همچنین با تأمین تجهیزات تلمبه‌خانه و فیلتراسیون جدید در مسیر آب این روستاها مشکل پایداری آب را حل کنند و به این ترتیب آب به‌صورت ۲۴ ساعته در اختیار مردم عزیز و شریف این روستاها قرار گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha