سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
احمدرضا ربانی

حوزه/ فیلمی از سفر بچه‌های مدرسه به اصفهان داشتیم. سردار احمدیان از حماسه شهید علی اکبر جزی گفته بود. از بچه‌ها خواستم فیلم را تدوین کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام احمدرضا ربانی با انتشار فیلمی در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

چند دقیقه وقت بزارید خاطره حماسه یه شهید رو گوش بدید؛ علی اکبر جزی

گرچه مدارس امسال در نیمه شهریور آغاز و پس از چند روزی به تعطیلی رسید لکن اول مهر همیشه، موسم آغاز مدارس بوده است از قدیم و من در این ایام به یاد روزهایی هستم که توفیق خدمت در مدرسه‌ای را داشتم. مدرسه هنوز شناخته شده نبود. قصد تبلیغ مدرسه را داشتیم. فیلمی از سفر بچه‌های مدرسه به اصفهان داشتیم. سردار احمدیان از حماسه شهید علی اکبر جزی گفته بود. از بچه‌ها خواستم فیلم را تدوین کنند و تبلیغ مدرسه را در آخر فیلم بگذارند. ما که می‌خواستیم طرحی نو در اندازیم از انقلابی بودن، از خادم اسلام و ملت بودن، چه خوب که در مسیر معرفی یک شهید شناخته شویم .

امروز که چندسالی از آن موضوع می‌گذرد، خدا رو شکر این کلیپ که به تصویر برداری برادر سید سراج جزائری از شهرکرد و تدوین برادر خانمم محمد احمدی و روایات گری زیبای سردار احمدیان است، در فضای مجازی دست به دست می‌شود. بارها برای خود من فرستاده‌اند ، از شهید گفته شد و مدرسه هم در پایان کلیپ تبلیغ شد. شاید کشی اسمش را بگذارد استفاده ابزاری از خاطره شهید. خب بگذارد . ما هدفمان را می‌دانستیم.

امروز من در خدمت آن مدرسه نیستم و محرومم از خدمت در عرصه تعلیم و تربیت لکن برای موفقیت و سربلندی کادر زحمت کش آن مدرسه دعا گو هستم  و از خدا می‌خواهم که به آبروی شهید بزرگوار علی اکبر جزی، دست گیر همه زحمت‌کشان عرصه تعلیم و تربیت باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    2 0
    متاسفانه تندیس نمی زنن تا بچه هامون درس بگیرن
  • فاطمه بیرامی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    السلام علیکم یا جمیع شهدا ان شاءالله با امام حسین ع و یاران با وفایش محشور باشید. التماس دعا