پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمد رضا برته

حوزه/ مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه گفت: انتظار داریم بسیج اساتید و نخبگان حوزه در مسائل مختلف میانداری کند و خبرگزاری حوزه نیز آمادگی پشتیبانی رسانه ای این فعالیت ها را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته امروز در نشستی بااعضای بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه که در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین نبوی رئیس این مرکز  از خبرگزاری حوزه برگزار شد، گفت: فضایی در خبرگزاری حوزه برای تعامل با فعالان فرهنگی کشورهای مختلف منطقه فراهم شده است تا همه بتوانند در این بستر حرف ها و نظرات خود را ارائه دهند و پاسخ های دیگر گروه های و افراد را هم بشنوند.

وی ضمن اشاره به پویش های این خبرگزاری در طول چندماه اخیر اظهار داشت: در پویش های خبرگزاری حوزه، گاهی شخصیت محور و گاهی موضوع محور کار شده است.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه اعلام کرد: در این پویش ها پربسامدترین کلمه ای که طلاب به آن پرداخته اند، لفظ «حق» بوده است و علاوه بر مطرح نمودن مشکلات معیشتی خود، بیشتر از هر مسئله ای مطالبات آموزشی و علمی داشته اند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: بیش از نیم میلیون واژه در چالش «اگر من جای مدیر حوزه بودم...» بارگذاری شده است.

وی افزود: در مورد خدمات اجتماعی در ایام اخیر نگذاشتیم کار به دست سلبریتی ها بیفتد و از جهت رسانه ای خبرگزاری حوزه فعالیت های جهادی طلاب را با جدیت منعکس کرد.

حجت لاسلام والمسلمین برته در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم بسیج اساتید و نخبگان حوزه در مسائل مختلف میانداری کند و خبرگزاری حوزه نیز آمادگی پشتیبانی رسانه این فعالیت های را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha