شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: دشمن عداوت خود علیه اسلام، نظام و انقلاب را به میدان های فرهنگی و اعتقادی کشانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد نبوی، امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج اظهار داشت: کسانی که در کسوب طلبه در مدارس علمیه مشغول تحصیل علوم دینی و معرفی هستند باید نسبت به رعایت ویژگی های اخلاقی کوشا باشند.

وی با تاکید بر اینکه طلاب سربازان و پاسداران دین هستند، افزود: درست ۴۰ سال پیش دشمن با یک حمله نظامی گسترده به دنبال از پای درآوردن انقلاب اسلامی بود، ولی نصرت الهی و ایثار فرزندان این آب و خاک، فرصت را به آنان نداد.

حجت الاسلام نبوی ادامه داد: امروز هم همان جنگ بین انقلاب و دشمنان وجود دارد، ولی نوع و روش تقابل بین حق و باطل تغییر کرده است.

مدیر مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: امروز دشمن عداوت خود علیه اسلام، نظام و انقلاب را به میدان های فرهنگی و اعتقادی کشانده است و به گونه ای می توان گفت که تقابل با دشمن نسبت به جنگ نظامی بسیار پیچیده تر شده است.

این استاد حوزه افزود: برای شناسایی دشمن و خودی از همدیگر نیازمند بصیرت دینی و سیاسی هستیم، لذا همواره اساتید، طلاب را به داشتن بصیریت و بینش تشویق می کنند، بنابراین شما طلاب امروز در مقابل دشمنی قرار گرفته اید که نه مرزش مشخص است و نه مزدورانش و تنها راه شناخت این دو داشتن بصیرت و بینش دینی است.

مدیر مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت:  طلبه ای می تواند موفق باشد که تمام مسائل طلبگی را به صورت جامع فراگرفته باشد و هرگز خود را در چارچوب کتب درسی محصور نکرده باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha