جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 919935
۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
اخبار کوتاه

حوزه/ مدارس علمیه خواهران استان فارس پس از آغاز سال تحصیلی جدید در کنار تحصیل علوم دینی همچنان به فعالیت های جهادی و فرهنگی خود ادامه می دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مدارس علمیه خواهران استان فارس پس از آغاز سال تحصیلی جدید در کنار تحصیل علوم دینی همچنان به فعالیت های جهادی و فرهنگی خود ادامه می دهند.

-----------------------

تهیه لوازم التحریر به ارزش 700 هزار تومان  از سوی مدرسه علمیه خواهران میانشهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از جمله فعالیت های جهادی فرهنگی به شمار می رود.

-----------------------

 مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شهرستان خفر نیز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس کلاس شبهه شناسی به همت معاونت آموزش برگزار کرد.

-----------------------

برگزاری روضه خانگی و قرائت زیارت عاشورا در ایام ماه محرم و صفر از برنامه های مدارس علمیه خواهران در سطح استان است که اکنون از سوی مدرسه علمیه الزهرا(س) گراش برگزار می شود.

-----------------------

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شیراز نیز در برنامه تلویزیونی کاشانه مهر به عنوان کارشناس مذهبی با موضوع «حقوق همسران در رساله حقوق امام سجاد(ع)» حضور یافت.

-----------------------

کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی با هدف آشنایی و ارتقای مهارت های طلاب در فضای مجازی و در راستای فراهم سازی زمینه برای تبلیغ در فضای مجازی با تدریس خانم عابد، دانش آموخته مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) گله دار برگزار شد.

در این دوره طلاب با ساخت ایمیل، مقدمات و تعریف وبلاگ و تاریخچه آن و ویژگی های وبلاگ آشنا شدند.

-----------------------

 کارگاه «تطبیق سند ۲۰۳۰ با سند تحول بنیادین انقلاب اسلامی» با حضور سید ابراهیم حسینی، استاد دانشکده علوم قرآنی و دانشگاه آزاد فرهنگیان، در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز برگزار شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha