سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
2.jpg

حوزه/ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران، با همکاری نیکوکاران و خیرین حوزوی، اقدام به تهیه بسته های لوازم‌التحریر و توزیع آن بین دانش آموزان بی بضاعت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عادل محسنی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی مدارس آموزش ‌و پرورش، جمعی از طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با همکاری نیکوکاران و خیرین حوزوی، اقدام به تهیه  بسته های لوازم‌التحریر و توزیع آن بین دانش آموزان بی بضاعت کردند.

وی تصریح کرد: گروه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران در راستای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری و با هدف کمک رسانی به خانواده های کم درآمد و دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از شرایط کرونا در چندین مرحله اقدام به اجرای طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه کرده است.

حجت الاسلام محسنی در پایان خاطرنشان کرد: همه این فعالیت‌های جهادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در حمایت از آسیب دیدگان از شرایط اقتصادی در ایام شیوع ویروس صورت می گیرد و ان شاءالله فعالیت های جهادی طلاب تا ریشه کنی این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • غضنفری IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    کسی اطلاع داره شرایط دریافت این بسته ها چطوره چ ساعتی توزیع میشه حرم