پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نمایشگاه دفاع مقدس در روستای رومرز علیا جیرفت

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در این استان خبر داد .

 حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی به همت طلاب و روحانیون لرستانی برگزار خواهد شد، گفت: نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با محوریت نقش مبلغان و طلاب خواهر و برادر در دفاع مقدس و حضور چشمگیر آنها در جبهه های نبرد حق علیه باطل برپا شد . 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در محوطه مصلی الغدیر خرم آباد با رعایت پروتکل های بهداشتی برای بازدید عموم دایر است، خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند تا پایان هفته دفاع مقدس از این نمایشگاه بازدید کنند . 

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان تجلیل از خانواده شهدای روحانی و طلبه، برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت دفاع مقدس و تولید و انتشار مطالبی در خصوص دستاوردهای دفاع مقدس در شبکه ها و  فضای مجازی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس حوزه علمیه لرستان برشمرد . 

حجت الاسلام پنام یادآور شد: در هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی در ۱۳ مدرسه علمیه استان به صورت حضوری و  مجازی برگزار خواهد شد. 

وی در پایان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: دستاوردهای دفاع مقدس سرمشق و الگویی برای دفاع از کیان ایران اسلامی، سمبل خودباوری و ایستادگی در برابر متجازوزان و دشمنان اسلام و انقلاب است . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha