جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دونالد ترامپ، جراحت خبرنگار مسلمان در راهپیمایی مسالمت آمیز را مسخره کرد

حوزه/ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یک تجمع سیاسی در مینه سوتا، جراحت خبرنگار مسلمان در راهپیمایی اعتراضی مسالمت آمیز را «مسخره» کرده و آن را «صحنه زیبایی» توصیف کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ایندیپندت، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، یک خبرنگار مسلمان را که در یک راهپیمایی اعتراضی مسالمت آمیز در حال انجام وظیفه مورد اصابت گلوله پلاستیکی قرار گرفته بود، مسخره کرده و مدعی شد که این حادثه معنایش «قانون و نظم» است!

روز جمعه در جریان یک تجمع سیاسی در مینه سوتای آمریکا، ترامپ تیراندازی به علی ولشی ، مجری خبری شبکه ام.اس.ان.بی.سی را سخره کرده و با وقاحت این حادثه ضدحقوق بشری را یک «منظره زیبا» خطاب کرده است.

وی گفت: من این یارو ولشی را به خاطر می‌آورم! او با گلوله گاز اشک آور به زانویش برخورد کرد و افتاد. و فریاد زد: زانویم! زانویم! هیچ کس اهمیتی نداد! آن‌ها هم اهمیت ندادند و او را به گوشه‌ای انداختند!

ترامپ در سخنرانی خود بی‌اهمیتی به جراحت یک خبرنگار در راهپیمایی را «صحنه زیبا» توصیف کرده است.

ولشی در توییتر خود اعلام کرد که در واقع توسط یک گلوله پلاستیکی مورد حمله قرار گرفته است ، نه یک گاز اشک آور.

ولشی همچنین نوشت: در حالی که من یک راهپیمایی کاملاً مسالمت آمیز (بله ، کاملاً مسالمت آمیز) را پوشش می دادم دقیقا  چه قانونی را نقض کردم؟

لازم به ذکر است روزنامه نگاران  و خبرنگارانی که گزارش دهنده اعتراضات سراسری علیه وحشی گری پلیس و بی عدالتی نژادی هستند به بطور فزاینده ای مورد هدف حملات پلیس قرار می‌گیرند.

در همین راستا سخنگوی ام.اس.ان.بی.سی در بیانیه‌ای اعلام داشت: آزادی مطبوعات ستون دموکراسی ماست. وقتی رئیس جمهور روزنامه نگاری را بخاطر جراحتی که متحمل شده است ، در حالی که خود را در معرض آسیب قرار داده تا به مردم اطلاع رسانی کندبه سخره می‌گیرد، او با این کارش هزاران روزنامه نگار دیگر را به خطر می‌اندازد و آزادی‌های ما را تضعیف می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین پور IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    آقایان وقتی ما ایرانیان می گوییم ،در آمریکا فقط مجسمه آزادی دارد ،نه خود آزادی ، برا دارن آزادی بدرد جامعه نمی خورد ،آزادی بدرد کاخ نشین ها می خورد . آزادی دکان حقوق بشر است .