پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جهانگیری

حوزه /سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: دفاع مقدس از حوادث بزرگ تاریخ ایران است که از حافظه ملت، پاک نمی شود.

حجت الاسلام جهانگیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در بندرعباس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بنا بر سخن مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس یادآور حادثه ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم تر در سیر انقلاب است و ھیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

 وی با اشاره به آیه ۱۴۶ سوره آل عمران "و کأیِّن مِّن نّبیٍّ قتل معهُ رِبِّیُّون کثِیرٌ فما وهنُوا لِما أصابهُم فی سبِیلِ اللّهِ و ما ضعُفُوا و ما استکانُوا و اللّهُ یحِب الصبرِین" بیان کرد: با توجه به این آیه شریفه و تأسی از نهضت عاشورا، دفاع مقدس، تبلور ایثار، اراده، ایستادگی و ازخودگذشتگی و به تبع آن، سربلندی ملتی است که با تبعیت از رهبر خویش  در حفظ اقتدار، آرمان‌ و فرهنگ والای انقلابی خویش از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان و با اتکا به سلاح ایمان و خودباوری در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و قدرت های سلطه گر ایستادند.

استاد حوزه ادامه داد: دفاع مقدس بود که استقلال و آزادگی را برای نسل های آینده این سرزمین به ارمغان آورد که امروز در زمانه کنونی نیز بعد از گذشت چهار دهه از آن حماسه مبارک، انقلاب اسلامی با تمام قدرت و سربلندی در آزمون های سخت و با الهام از مجاهدت های شهیدان والامقام دفاع مقدس، در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشته است.

سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های همه شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران و آرزوی توفیق روزافزون ویژه برای آنان ابراز کرد: امید است مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه هرمزگان و به ویژه ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح، با بصیرت و هوشمندی خود، بزودی تمامی توطئه های بدخواهان را در هم شکسته و پیروزی نهایی را برای خویش رقم بزنند.

وی در پایان مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز کرد و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون توجهات حضرت ولی عصر (عج)، در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای خواستار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha