شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میر امینی

حوزه/ حجت الاسلام میر امینی با طرح این سؤال که شهدا برای چه چیزی به جنگ رفتند، به آمار بررسی شده از بنیاد شهید اشاره و تصریح کرد: این بررسی آماری، حاکی از آن است که به طور میانگین در وصیت نامه هر شهید چهار بار کلمه سیدالشهدا(ع) و ولایت آورده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سیدمحمدحسینی میر امینی، امام جمعه آبیک، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه رکن رکین دفاع مقدس بر پایه شهدا استوار است، اظهار کرد: برای اینکه دفاع مقدس را دقیق بشناسیم باید این سؤال را مطرح کنیم که بالاترین کاربرد خون پاک شهدا چه بوده است؟ 

امام جمعه آبیک با اشاره به سطحی نگری برخی افراد در خصوص مسائل دفاع مقدس، افزود: پس از حمله صدام عده‌ای نظامی شدند، دفاع کردند و حدود ۲۰۰ هزار نفر برای دفاع از وطن جان خود را فدا کردند و یک وجب خاک هم به دشمن ندادند که باید گفت این نگاه به دفاع مقدس، نگاه نازله و سطحی است و عظمت خون این همه شهید را نباید با چند وجب خاک اندازه گیری کرد چرا که نگاه دقیقی نیست. 

حجت الاسلام میرامینی با طرح این سؤال که شهدا برای چه چیزی به جنگ رفتند، به آمار بررسی شده از بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره و تصریح کرد: این بررسی آماری، حاکی از آن است که به طور میانگین در وصیت نامه هر شهید چهار بار کلمه سیدالشهدا(ع) و ولایت آورده شده است. 

امام جمعه آبیک عنوان کرد: دفاع مقدس و در جنگ تحمیلی انقلاب را تثبیت کرد، پایه‌های نظام را تقویت کرد و شهدا با هنر و جانفشانی خود کشور را از حلقوم و چنگ و دندان لیبرال‌ها بیرون کشیدند و نظام اسلامی و ولایی را تثبیت کردند. 

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha