شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حوزه علمبه خواهران آذربایجان غربی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی گفت: دشمن می‌خواهد با آلوده کردن زنان در فضای مجازی از آن‌ها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی فاطمه بیرامزاد، امروز در مراسم هفته دفاع مقدس که در مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرستان نقده برگزار شد، با بیان این‌که شهدا برای بقا و تثبیت انقلاب جانشان را دادند، اظهار داشت: شهدا خون خود را نثار کردند تا این انقلاب پا برجا بماند و این وظیفه ماست که این خون‌ها را هدر ندهیم.

وی با تاکید بر رعایت قوانین و حدود شرعی در جامعه دینی، افزود: همه ما در مقابل شهدا وظیفه داریم و زنان مهم‌ترین وظیفه‌شان رعایت محرم و نامحرم در روابط با دیگران است و نباید به این راحتی مورد دستاویز دشمن قرار بگیریم و حتی در نگاه کردن به نامحرم هم لازم است، مواظبت کنیم.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی گفت: درصحبت کردن با نامحرمان، نباید با صدای عشوه‌گری با آنها سخن گفت، بلکه باید با رعایت دین و حدود شرعی سخن بگوییم و اجازه ندهیم دشمن از زنان برای براندازی انقلاب استفاده کند.

وی ادامه داد: به لحاظ ظرافت جسمی که در زنان وجود دارد باید خود را از نامحرم بپوشانند و حتی در فضای مجازی هم ما نباید خودمان را با یک پیام و فیلم و عکس به دیگران عرضه کنیم.

بیرامزاد تصریح کرد: درحقیقت دشمن با استفاده از زنان به دنبال آن است که غیرت مردان را از بین ببرد و زنان هم از اینکه دراین فضاها با عدم رعایت موازین شعری ظاهر می‌شوند، احساس گناه نکنند و وقتی این احساس گناه ازبین رفت به راحتی انسان هر جرمی را مرتکب می‌شود، و لذا باید مواظب ترفندهای دشمن باشیم تا زحمات چندین ساله شهدا در دفاع مقدس ازبین نرود و از ما راضی باشند.

این مراسم با خواندن زیارت عاشورا و قرائت دعای فرج و نثار فاتحه به روح شهدا خاتمه یافت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha