شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسابقه

حوزه/ مسئول روابط عمومی حوزه علمیه یزد از برگزاری مسابقه «خاطره نویسی دفاع مقدس» ویژه طلاب برادر و خواهر حوزه علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد دهقان مسئول روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد، از برگزاری مسابقه «خاطره نویسی دفاع مقدس و شهدا»، ویژه طلاب برادر و خواهر یزدی خبر داد.

وی درباره هدف از برگزاری این مسابقه، گفت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هر چه بیشتر طلاب جوان با اخلاق و سبک زندگی شهدا و دفاع مقدس از اهداف برگزاری این مسابقه است.

حجت الاسلام دهقان درباره بخش های این مسابقه، اظهار کرد: مسابقه در سه بخش خاطرات شهدا، خاطرات رزمندگان و جانبازان، خاطرات آزادگان و به شیوه خود نوشت و دیگر نوشت و در قالب های مکتوب، پوستر، مستند و مصاحبه در سطح استان یزد برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه یزد درباره مهلت و شیوه ارسال آثار گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود حداکثر تا ۱۰ مهر ماه از طریق سایت مدیریت حوزه عملیه استان یزد به نشانی heyazd.ir ارسال کنند.

وی در پایان گفت: پس از اتمام زمان مسابقه، بررسی و داوری آثار انجام شده و به بهترین آثار ارسالی به قید قرعه هدایایی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha