جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بر خدمت به مردم تاکید کرد و آن را عبادت خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در مراسم اعزام به خدمت مشمولان که در فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آرزوی موفقیت برای تمامی سربازان کشور، اظهار داشت: باید با گرامیداشت دفاع مقدس، از مقام شهداء و تمامی کسانی که در راه کشور اسلامی تلاش کردند، قدردانی و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی منتقل شود.

وی با اشاره به این‌که عمر بزرگترین سرمایه بشر است، افزود: دو سال خدمت سربازی بسیار ارزشمند است، لذا تلاش کنید در ضمن انجام خدمت مقدس سربازی از این دو سال بهترین استفاده را بکنید و ضمن آموزش‌های نظامی از هر فرصتی برای مهارت افزایی و افزایش سطح دانش خود استفاده کنید.

امام جمعه ارومیه به اهمیت ارتباط عمیق با خداوند اشاره کرد و گفت: ارتباط قوی و عمیق با خداوند سبب جلب حمایت الهی می‌شود و می‌توان تمامی مشکلات زندگی را به راحتی پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به این‌که خداوند به عبادت انسان هیچ نیازی ندارد و اگر همه مردم بنده خدا باشند یا نباشند از مقام پروردگار چیزی کم و زیاد نمی‌شود، اضافه کرد: ارتباط با خداوند مانند دیدار با مسئولین دنیوی نیست، لذا انسان می‌تواند با نماز خواندن در هر زمانی که خواست با خالق هستی بدون نیاز به هماهنگی قبلی ارتباط برقرار کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت حفظ حرمت پدر و مادر، تصریح کرد: خداوند در قرآن از رعایت حقوق و احترام پدر و مادر سخن گفته، لذا بهترین کار بعد از عبادت خدای متعال، رعایت احترام پدر و مادر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در پایان بر خدمت به مردم تاکید کرد و آن را عبادت خواند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha