شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کبیری

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) بر لزوم انعکاس مطلوب رسانه ای در بحث تداوم رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور طی سخنانی در جلسه ویژه اجرای بهتر رزمایش مؤمنانه که با حضور مسئولان معاونت ها و رده های اقشاری بسیج سپاه استان برگزار شد، با تأکید بر اهمیت توجه به فعالیت های رسانه ای و اطلاع رسانی مطلوب به مردم در خصوص کمک های مؤمنانه اظهار داشت: اگر ما حداکثر ظرفیت بسیج و نیروهای انقلابی را به میدان بیاوریم، قطعاً شاهد تحولات بزرگی خواهیم بود، ضمن آن که باید توجه داشت که مواسات و همدلی مؤمنانه نباید مقطعی باشد بلکه ما بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری نیاز به تداوم این قبیل حرکت های خداپسندانه داریم.

وی افزود: خدمت به محرومان و نیازمندان از جمله وظایف دینی، انسانی و انقلابی ماست و باید با تمام وجود این مساله سرلوحه فعالیت های ما قرار گیرد.

کبیری پور گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی در قم، اعلام آمادگی طلاب و روحانیون بسیجی برای حضور مجدد در بیمارستان ها بسیار ارزشمند است و این قبیل فعالیت های جهادی باید با قوت ادامه یافته و از آن ها حمایت لازم به عمل آید.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم همچنین ابراز داشت: در این راستا ضمن اولویت گذاری در اجرای برنامه ها می بایست از تجربه های خوب و خلاقانه به خوبی استفاده شود تا ان‌شاءالله به ویژه در مقطع دهه آخر ماه صفر شاهد حرکت مناسبی در جهت برگزاری رزمایش مؤمنانه باشیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha