جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ جلسه مدیر، معاونان و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول با سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران، در قرارگاه جهادی قمر بنی‌هاشم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه مدیر، معاونان و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول با سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران، در قرارگاه جهادی قمر بنی‌هاشم برگزار شد.

در این جلسه خانم لیه زاده، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول، به ارائه گزارشی گسترده از فعالیت‌های جهادی طلاب پرداخت و اظهارداشت: طلاب جهادی در عرصه‌های مختلفی فعالیت دارند که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به «آماده‌سازی و توزیع بسته‌های معیشتی»، «دوخت ماسک»، «لباس محافظ برای کادر درمانی» و همچنین «دستکش و شیلد محافظ» اشاره کرد.

وی با بیان اینکه کرونا با همه آسیب‌هایش نگاه‌ها را به سمت عواطف انسانی سوق داد، به فعالیت‌های طلاب جهادی مدارس علمیه خواهران و برادران دزفول در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: بانوان طلبه جهادی در بخش‌های دیگری همچون «تغسیل و تکفین فوتی‌های کرونایی»، «پشتیبانی روحی بهبود یافتگان در نقاهتگاه»و... فعال می‌باشند.

همچنین پس از گزارش سرکار خانم لیه زاده، سردار یزدی ضمن تقدیر و تشکر از همت کادر جهادی، مطالبی را پیرامون فعالیت‌های فرهنگی یادآور شد در پایان نیز بانوان طلبه به ارائه انتقادات و پیشنهادات خود در جهت هرچه بهتر برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و جهادی سطح شهر پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha