جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 920327
۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
حسینی پور تبلیغ یزد

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد از امکان حضور اساتید، کادر مدارس و طلاب در طرح «بینات» خبر داد.

حجت الاسلام سید محمدمحسن حسینی پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار «حوزه» از یزد از آمادگی اعزام اساتید، کادر مدارس و طلاب به مکان های تبلیغی در قالب طرح بینات خبر داد.

وی درباره شرایط شرکت در این طرح، گفت: قبولی در پایه سوم برای حوزه های بلندمدت و ۳۰ واحد درسی برای طلاب سفیران هدایت، اشتغال به تحصیل یا تدریس در مدرسه علمیه ای که از طریق آن اعزام صورت می گیرد و  احراز صلاحیت های اخلاقی، سیاسی و رفتاری از جمله شرایط شرکت در این طرح است.

حجت الاسلام حسینی پور ادامه داد: علاقه مندان پس از تشکیل پرونده در سامانه سماوات و قبولی در مصاحبه و گذراندن دوره آموزشی، به مراکز مختلف اعزام می شوند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد، درباره مکان هایی که علاقه مندان می توانند به تبلیغ مشغول شوند، گفت: مساجد، مدارس آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی، کانون های فرهنگی مساجد، پایگاه های بسیج مقاومت،  هیئات مذهبی و حسینیه ها، بقاع متبرکه و امام زاده گان، کارخانجات و مراکز تولیدی، صنعتی و تجار،  مراکز ورزشی و تفریحی، مجتمع های مسکونی که شرائط تبلیغ را دارا هستند، مراکز فرهنگی، دینی، هنری، تبلیغی  از جمله این مکان ها می باشد.

لازم به ذکر است مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده در سامانه سماوات به شرح ذیل می باشد:

- اسکن عکس ۳*۴

- اسکن تمام صفحات شناسنامه

- اسکن کارت ملی پشت و رو

- اسکن آخرین ارزیابی آموزشی دروس حوزوی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha