شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حاجی صادقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تربیت و رشد و شکوفایی جوانان مؤمن و انقلابی از برکات هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با تأکید بر این که حقیقتاً دفاع مقدس به عامل بقای انقلاب اسلامی ایران تبدیل شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس علاوه بر آن که شر دشمن بعثی که غرب و شرق عالم به حمایت از آن پرداخته بودند، دفع شد، شر فتنه جریان بنی صدر، لیبرال ها، نفوذی ها و بسیاری از فتنه های دیگر از سر انقلاب کوتاه شد، ضمن آن که ماهیت حقیقی و فاسد جریان منافقین نیز برای همه مردم ما برملا شد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در درون خود توأم با دستاوردها و برکات فراوانی برای کشور و ملت ما بوده است، گفت: یکی از برکات دفاع مقدس این بود که شاهد تربیت و رشد و شکوفایی بسیاری از نیروهای جوان و مؤمن و انقلابی در سایه هدایت های حکیمانه امام خمینی(ره) بودیم که بسیاری از این ها به عنوان فرماندهان سطوح و رده های مختلف در دفاع مقدس پخته و آبدیده شدند و حماسه های درخشانی در طول هشت سال دفاع مقدس خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین با بیان این که دفاع مقدس تمام شدنی نیست، افزود: مادامی که تقابل جریان حق و باطل وجود دارد و دشمنان می خواهند علیه انقلاب اسلامی و دین و مکتب ما صف آرایی کنند، دفاع مقدس نیز وجود دارد چرا که این دفاع ریشه در مکتب عاشورای حسینی دارد و عاشورا و کربلا مختص زمان و مکان خاصی نیست.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر این که ما در جنگ توانستیم پیام انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنیم، بیان داشت: فرهنگ دفاع مقدس ریشه در آموزه های ناب دینی دارد و لذا ما باید همه توان خود را بر این متمرکز کنیم که آموزه ها و تعالیم فرهنگ دفاع مقدس همچنان حفظ شده و نسل به نسل منتقل شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha