پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر  حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، راه حل مشکلات کشور در عرصه های های مختلف به ویژه سالم سازی فضای مجازی را نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در دیدار حجت الاسلام علی محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) بر ضرورت تقویت روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی در حوزه های علمیه تاکید کرد.

وی افزود: یکی از فعالیت های حوزه های علمیه تقویت روحیه جهاد و شهادت در طلاب است. رهبر معظم  انقلاب بارها بر بقای  روحیه انقلابی در حوزه های علمیه تأکید فرموده اند و یکی از شاخصه های حوزه انقلابی، وجود طلاب انقلابی و بصیر و تقویت روحیه و فرهنگ بسیجی در حوزه های علمیه است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به وضعیت فعلی اقتصادی کشور، افزود: آن چیزی که در حل مشکلات اقتصادی کشور بسیار راهگشاست، الگوی مدیریت جهادی و انقلابی است که این موضوع باید در بخش های مختلف و سطح متنوع مدیریتی کشور مورد توجه قرار گیرد.    

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی تصریح کرد: ما با همین روحیه در دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم و در بخش نطامی، دشمن با همین روحیه جهادی و انقلابی به زانو درآمد، عین الاسد مورد هدف قرار گرفت و پهپاد پیشرفته آمریکا سرنگون شد، لذا لازم است با همین روحیه و انگیزه وارد فضای مجازی شده و به دفع توطئه های دشمن بپردازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha