جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گرجی

استاد حوزه گفت: ما باید از فرهنگ و اخلاق شهدا درس بگیریم و روحیات رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را در خود نهادینه کنیم که این تنها راهکار حل مشکلات حال حاضر کشور است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام مهدی گرجی، غروب پنج شنبه در  مراسم عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس اصفهان با گرامیداشت یاد ونام شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: با داشتن فرهنگ ایثار دوران دفاع مقدس درش شرایط فعلی خیلی از مشکلات امروز را می توانیم حل کنیم.

استاد حوزه با بیان اینکه اختلاس ها، دزدی ها و خیلی از بی تدبیری های غیراقتصادی در کشور وجود دارد، گفت: سختی های کشور همگی در حقیقت هزینه استقلال و عزتی است که خود در برابر دشمنان و مستکبرین انتخاب کردیم، ما در دنیا یک قدرت جهانی مستقل هستیم و هزینه همین امر را می دهیم.

وی با بیان اینکه داعش را همانگونه که مستکبرین گفتند، آمریکایی ها به وجود آوردند، تصریح کرد: داعش را کسی غیر از جوانان، ملت ما و شهید سلیمانی  و سایر شهدا از بین نبرد و از همین رو دشمن تروریست اقتصادی را به ما تحمیل کردتا ما را از پا در آورد.

حجت الاسلام گرجی عنوان کرد:  ما باید از فرهنگ و اخلاق شهدا درس بگیریم و روحیات رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را در خود نهادینه کنیم که این تنها راهکار حل مشکلات حال حاضر کشور است.

وی در ادامه افزود: اگر دست به دست هم دهیم می توانیم این برهه و پیچ مهم تاریخی را هم پشت سر بگذاریم.

  استاد حوزه خاطرنشان کرد: باید در چنین مراسم هایی به شهادت اندیشه کنیم که فرمود بالاتر از هر خوبی خوبی هست الاکسی که در راه خدا جان خود را فدا کند.

وی در پایان گفت: عشق به شهادت نیاز امروز جامعه است و ما با شهادت تمام نمی شویم، و آغاز یک زندگی جدید است و اگر چشم دل هایمان باز باشد ارواح شهدا را در این مجلس خواهیم دید.

گفتنی است، در این مراسم مردم شهید پرور اصفهان با 8 هزار شاخه گل که از سوی غرفه داران بازار گل و گیاه همدانیان و با همکاری خادمیاران گلستان شهدا اصفهان تهیه و توزیع شده بود، به مقام شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha