جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دانشجوی محجبه از رفتار‌ شرم‌آمیز استادش پرده برداشت

حوزه/ یک دانشجوی محجبه در انگلیس با ارسال ویدئویی در تیک تاک، که ۱.۸ میلیون نفر آن را تماشا کردند، از ارسال ایمیل بی‌شرمانه توسط استاد دانشگاه پرده برداشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از dailymail، یک دانشجوی محجبه  کالج در انگلیس ایمیل بی‌شرمانه استاد دانشگاه را که به او گفته بود حجاب و لباسش را دربیاورد، در اینترنت منتشر کرد.

این دانشجوی کالج فاش کرده است، پس از اینکه پیام انجام تکالیف در خانه را برای استادش فرستاده است، وی در ایمیلی که برای او ارسال کرده است، پیشنهاد داده که حجاب و لباسش را کنار بگذارد.

این دانشجوی مسلمان از رفتار بی‌شرمانه استاد دانشگاه پرده برداشته و با ارسال ویدئویی به شبکه مجازی تیک تاک، او را رسوا کرده است. در این ویدئو اسکرین شات درخواست استاد دانشگاه دیده می‌شود  و با عنوان «در رابطه با تکالیفم در تاریخ ۱۸ /۹ » منتشر گشته است.

ویدئوی ارسالی توسط او در فضای مجازی بیش از ۱.۸ میلیون بار مشاهده شده و بسیاری از کاربران مجازی رفتار بی‌شرمانه استاد دانشگاه را محکوم کرده‌اند.

این استاد سپس ایمیلی فرستاده، از او عذرخواهی کرده است و در ادامه از دانشجو خواسته ایمیل قبلی را «نادیده بگیرد و حذف کند» و مدعی شده که ایمیل «یک اشتباه صادقانه» بوده است.

بسیاری از کاربران گفته‌اند که چرا یک استاد دانشگاه باید چنین ایمیل را به اشتباه ارسال کند و این منطقی نیست. برخی دیگر نیز پیشنهاد کرده‌اند که باید از این استاد شکایت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha