پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل یزدی

حوزه/ حجت الاسلام یزدی گفت: مردم از وقوع انقلاب تا امروز در تمامی صحنه‌ها به وظایف خود عمل کرده‌اند و امروز نوبت مسئولان است که به وظایف خود عمل کنند.

حجت الاسلام ابوالفضل یزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به این‌که گرامیداشت دفاع مقدس ، در واقع احترام به شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌هاست که جان ومال‌ خود را در این راه تقدیم کرده‌اند، اظهار داشت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم در سخنرانی‌ اخیر بیان فرمودند، امام خمینی(ره) نقش بسیار شگفت انگیز و با صداقت و قاطعیتی در فرماندهی جنگ داشتند و باید این مسئله برای مردم تبیین شود.

وی با تاکید بر این‌که دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ماست، گفت: دفاع مقدس یکی از عقلانی‌ترین حوادث ملی مردم ایران بود و پیروزی ملت ایران بر اساس باور دینی، در این جنگ برای کسی پوشیده نیست.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شاهین‌دژ افزود: مردم از وقوع انقلاب تا امروز در تمامی صحنه‌ها در جنگ ۸ ساله، انتخابات، راهپیمایی‌ها به وظایف خود عمل کرده‌اند و امروز نوبت مسئولین است که به وظایف خود در قبال مردم و شهدا عمل کنند.

وی ادامه داد: مردمی که جان‌ها و مال‌شان را داده‌اند و در تمامی صحنه‌ها بوده‌اند، شایسته خدمات بهتری هستند.

حجت الاسلام یزدی اضافه کرد: درست است که ایران اسلامی در تحریم و جنگ اقتصادی است، اما واقعیات دیگری از جمله بی تدبیری برخی مسئولین وجود دارد که این مشکلات را در حوزه اقتصادی برای مردم به وجود آورده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha