جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  از نمایشگاه دائمی پاتوق کتاب ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی با تاکید بر لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید، گفت: یکی از راه‌های تربیت نسل‌ها، آشنایی آن‌ها با کتاب‌های دارای محتوای غنی و مفید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در بازدید از نمایشگاه دائمی پاتوق کتاب، ضمن قدردانی از زحمات فعالان حوزه کتاب، بر لزوم معرفی کتاب‌های دفاع مقدس تأکید کرد و اظهار داشت: برای تببین و نشر خاطرات و ارزش‌های دفاع مقدس و ایجاد روحیه ایثار و از خود گذشتگی، معرفی کتب دفاع مقدس در نمایشگاه‌ها بسیار ضروری بوده و سبب الگوگیری نسل جدید از منش و سبک زندگی رزمندگان دفاع مقدس می‌شود.

وی در ادامه ضمن بیان اهمیت توجه به محتوای کتب حوزه کودک، اظهار کرد: تربیت انسان از ابتدای کودکی بسیار مورد اهمیت است و یکی از راه‌های تربیت نسل‌ها، آشنایی آن‌ها با کتاب‌هایی با محتوای غنی و مفید است لذا توجه به محتوای کتب کودکان در نمایشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه ارومیه در ادامه ضمن تأکید بر همکاری نمایشگاه پاتوق کتاب و حوزه‌های علمیه، خاطر نشان کرد: ایجاد زمینه‌های همکاری با حوزه‌های علمیه و معرفی کتب در نمازهای جمعه می‌تواند در بالا بردن نرخ مطالعه در کشور بسیار موثر باشد.

وی در پایان به نقش فضای مجازی در گسترش فرهنگ کتابخوانی، گفت: تبلیغ در فضای مجازی و تولید کتب الکترونیکی در گسترش فرهنگ کتابخوانی بسیار موثر بوده و می تواند باعث افزایش سطح فرهنگ در جامعه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha