پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ بازدید حجت السلام والمسلمین فرحانی از خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی گفت: این فعالیت های خوب رسانه ی رسمی حوزه ما را امیدوار کرده است که به زودی شاهد فضای بهتری در کارهای تحولی حوزه باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم فرحانی در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه که هفته پیش برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: حوزه علمیه  در عرصه های مختلفی فعالیت های ارزشمند و والایی داشته، اما مشکلی که ما از قدیم داشته ایم انتقال این عملکردها به بدنه اصلی جامعه و پاسخ مناسب به اقشار مختلف بوده است.

وی اظهار داشت: الحمدلله این خلأ با تلاش عالمانه و برنامه های خوبی که رسانه رسمی حوزه در پیش  است در حال جبران است؛ البته ما تا رسیدن به قله مطلوب کارهای زیادی باید انجام دهیم و انصافاً با توجه به همه محدودیت هایی که هست، اما کار جهادی و اخلاص خوبی که دوستان دارند دارند کار را جلو می برند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مراجع بزرگوار و مخصوصاً مقام معظم رهبری از طلاب مطالباتی جدی در مورد حضور در عرصه فضای مجازی دارند؛ کارهایی که در رسانه رسمی حوزه در حال انجام است و ارتباطاتی که با حوزه های استان ها برقرار نموده اند و نیز رشد خوبی که طلاب استانی ما در فضای مجازی دارند ما را امیدوار می کند به اینکه بتوانیم پاسخ خوبی به این مطالبه رهبر انقلاب اسلامی بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: من این تعبیر زیبا از رهبر انقلاب را دیدم که ایشان فرموده بودند«من اگر به جای طلبه ها بودم به جای تعقیبات نماز حضورم را در فضای مجازی برای پاسخ به شبهات و دفاع از دین بالا می بردم»؛ این کار بزرگی است که رسالت اصلی آن برعهده رسانه رسمی حوزه است؛ البته من دیدم که برنامه های خوبی دارند و ما امید داریم که با توسعه و حمایت از این کار بتوانیم بخشی از مطالبات رهبری را پاسخ دهیم.

مشاور مدیر حوزه های علمیه گفت: اینکه ما بتوانیم ذائقه مخاطب را بشناسیم و توانایی حوزه را به مخاطب دارای آن ذائقه معرفی نماییم و یک تعاملی بین این ذائقه و آن پاسخ به وجود بیاوریم، کار مهمی است که دوستان در خبرگزاری حوزه در حال انجام آن هستند و شاید اگر این کار با قدرت از مدت ها قبل آغاز می شد، امروز فضای تحولی حوزه بسیار جلوتر از این می بود؛ ولی با این وجود فعالیت های خوب رسانه ی رسمی حوزه ما را امیدوار کرده است که به زودی شاهد فضای بهتری در کارهای تحولی حوزه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha