پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تعطیلی اعتکاف در خوزستان

حوزه/ سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: بر اساس نامه ای که با امضای استاندار طی نامه ای خطاب به مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ابلاغ شده است، نماز جمعه تا پایان وضعیت حاد کنونی در سراسر استان تعطیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در گفتگو با رسانه ها از بازگشت محدودیت های کرونایی به خوزستان خبر داد.

رضا نجاتی با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونایی در تمامی شهرهای خوزستان بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز در روز جاری گفت: بنا بر درخواست علوم پزشکی، مرحله اول محدودیت ها با تعطیلی پارک ها، موسسات علمی و باشگاه های ورزشی به شهرداران و فرمانداران ابلاغ شده و در روزهای آتی اعمال خواهد شد.

وی همچنین از تعطیلی نماز جمعه در استان خبر داده و گفت: همچنین بر اساس نامه ای که با امضای استاندار طی نامه ای خطاب به مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ابلاغ شده است، نماز جمعه تا پایان وضعیت حاد کنونی در سراسر استان تعطیل خواهد شد.

نجاتی در پایان گفت: از مردم عاجزانه درخواست می کنیم با رعایت دستورات بهداشتی و محدودیت ها، به حفظ سلامت خود و جامعه اهتمام ورزیده و تلاش کنیم از مرحله سخت کنونی عبور نماییم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha