جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماز جمعه

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: به دلیل شرایط موجود در شهرستان های استان از نظر کرونا، این هفته نماز جمعه در ۶ شهرستان برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام محمد مولایی، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با تقدیر از مجاهدت‌های مدافعان عرصه سلامت، اظهار داشت: بنا بر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص عدم برگزاری نماز جمعه در مناطق پر خطر و قرمز کرونا و قرار گرفتن ۶ شهرستان استان همدان در این وضعیت، با تعطیلی نماز جمعه در این شهرستان ها مواجه خواهیم بود.

وی افزود: نماز جمعه در شهرستان‌های ملایر ( شهرهای ملایر، سامن، ازندریان، جوکار و اسلام شهر آق گل)، نهاوند ( شهرهای نهاوند، فیروزان، گیان)، تویسرکان، درگزین، کبودرآهنگ (شهرهای کبودرآهنگ، گل تپه و شیرین سو) رزن(شهرهای رزن و دمق) به دلیل ایجاد شرایط قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا، این جمعه برگزار نخواهد نشد.

وی با بیان اینکه در دیگر شهرستان های استان شاهد اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه خواهیم بود، مطرح کرد: در شهرستان های همدان ( شهرهای همدان، مریانج، قهاوند و جورقان ) بهار ( شهرهای بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران ) اسدآباد و فامنین، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نماز روح بخش جمعه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات لازم برای کنترل و جلو گیری از شیوع این بیماری، خاطر نشان کرد: تب سنجی، ضدعفونی، توزیع ماسک و مشخص کردن مکان نمازگزاران از جمله اقداماتی است که در مصلا های برگزاری نماز جمعه تدارک دیده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha