پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
021

حوزه/ نماز جمعه ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۹ فقط در شهرستان‌های چالدران، چایپاره، شوط ، ماکو، خوی، بوکان، پیرانشهر و مهاباد استان آذربایجان غربی اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»   از ارومیه، بنابر اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته، فقط در شهرستان‌های چالدران، چایپاره، شوط، ماکو، خوی، بوکان، پیرانشهر و مهاباد، در استان برگزار خواهد شد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

مردم مؤمن و  شریف استان آذربایجان‌غربی

ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی برای تمامی مردم عزیز؛ به استحضار می‌رسانیم بر اساس دستورالعمل ابلاغی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۹ فقط در شهرستان‌های چالدران، چایپاره، شوط ، ماکو، خوی، بوکان، پیرانشهر و مهاباد اقامه خواهد شد.

ضمن شکرگزاری به درگاه ربوبی و قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، از شما مردم مؤمن می‌خواهیم، همگی برای ریشه کن شدن کامل این ویروس، اصول بهداشتی را رعایت کرده و استمرار در تضرع و توسل به درگاه الهی را تا فراهم شدن زمینه کامل سلامتی در جامعه فراموش نکنیم تا با فضل الهی شاهد بازگشایی کامل نمازهای جمعه در کشور عزیز اسلامی و استان آذربایجان غربی باشیم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha