جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید حجت الاسلام والمسملین ملکی از روند ساخت مدرسه آیت الله بهاری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار گفت: از روز اول حضور خود در مدرسه با وجود شرایط اقتصادی و مشکلات موجود، به دنبال آن بودیم تا از معطل ماندن پروژه ساخت مدرسه جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام علی اصغر زارعی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با بیان اینکه اقدامات لازم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مدرسه اندیشیده شده است، اظهار داشت: در شروع سالتحصیلی با مشورتی که با مرکز مدیریت حوزه، شورای معاونین و مرکز بهداشت شهرستان انجام شد، مقرر شد تا با رعایت شرایط لازم، کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

وی با اشاره به فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های حضوری، مطرح کرد: توزیع ماسک در بین طلاب، انجام تب سنجی، ضدعفونی اماکن مختلف مدرسه، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تمامی برنامه‌ها، رعایت کامل مسائل بهداشتی در سرو غذا و قراردادن گیت ضدعفونی در ورودی مدرسه از جمله اقداماتی است که در راستای ایجاد راحتی خیال طلاب و خانواده‌های آنان انجام شده است.

مدیر مدرسه آیت الله بهاری افزود: همچنین اگر شرایط به سمتی پیش برود که با وضعیت قرمز کرونایی مواجه شویم، این آمادگی در مدرسه وجود دارد تا همانند ۶ ماه اول سال کلاس‌ها در بستر فضای مجازی برگزار و پیگیری شود.

وی به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای پیشرفت مدرسه علمیه آیت الله بهاری پرداخت و گفت: مدرسه علمیه بهار از چند جهت دارای مشکلاتی بود که از جمله آنها می‌توان به ساختمان نیمه کاره آن اشاره کرد.

حجت الاسلام زارعی تصریح کرد: از روز اول حضور خود در مدرسه با وجود شرایط اقتصادی و مشکلات موجود، به دنبال آن بودیم تا از معطل ماندن پروژه ساخت مدرسه جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ظرفیت های موجود، بانوان خیّر در ساخت حوزه است، یادآور شد: از بسیاری از خیّرین فعال در عرصه حوزه دعوت کردیم تا با حضور در شهرستان بهار ضمن بازدید از حوزه، از این ظرفیت برای تکمیل کار استفاده شود.

مدیر مدرسه آیت الله بهاری با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف با شخصیت کشوری و استانی، عنوان کرد: حجت الاسلام والمسملین ملکی، قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه، سردار طلایی نیک معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس کل یکی از بانک‌های کشور، از جمله افرادی بودند که در این مدت از مدرسه آیت الله بهاری بازدید داشته‌اند.

وی به دستاوردهای این نشست‌ها اشاره کرد و گفت: در این دیدارها قول‌های خوبی برای مساعدت در ساخت مدرسه گرفته شده که یکی از آن‌ها تخصیص ۱۰۰ فقره وام با سود حداقلی برای خیرینی بود که اگر امکان پرداخت مبلغی را نداشتند، از طریق اهدا مبلغ وام به حوزه و پرداخت اقساط توسط خیرین در ساخت مدرسه سهیم باشند.

حجت الاسلام زارعی در پایان با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه نیازمند ارتباط گیری با اقشار مختلف جامعه است، ابراز کرد: بحمدالله ارتباط خوبی مابین حوزه و اقشار مختلف مردم در شهرستان بهار حاکم است و به دنبال استمرار این ارتباط هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha