پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمود آرزومندی

حوزه/ تهیه‌کننده گروه اقتصاد شبکه یک سیما گفت: امروز سه‌ضلعی بیمه، بانک و مالیات فشار زیادی را به تولیدکنندگان وارد می‌کنند که باید مسئولان در این موارد به یاری تولیدکنندگان بشتابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه محمود آرزومندی در میزگرد جهش تولید و کارآفرینی که در دفتر پایگاه خبری قم فردا برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: برای تحقق این مهم در سال جاری نیازمند حمایت جدی رسانه‌ها از تولیدکنندگان هستیم.
وی ادامه داد: مروری بر تاکیدات رهبر انقلاب در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که ایشان همواره در طی این سال‌ها بر روی تولید و مسائل اقتصادی کشور تأکید داشته‌اند که باید موردتوجه قرار گیرد.

آرزومندی خواستار تغییر نگرش مردم نسبت به تولیدکنندگان شد و بیان داشت: تولید این‌گونه رخ می‌دهد که ابتدا باید تولیدکننده‌ای وجود داشته باشد تا تولید انجام شود و هیچ کشوری نمی‌تواند دم از استقلال و تمامیت ارزی و صادرات بزند مگر اینکه تولید قوی داشته باشد.
وی افزود: امروز در برنامه‌های صداوسیما و سینما شاهد هستیم که اختلاس گر و دزد را به‌عنوان یک تولیدکننده و صاحب کارخانه معرفی می‌کنند که خود یک خطای بزرگ است.

 تهیه‌کننده گروه اقتصاد شبکه یک سیما تأکید کرد: رسانه‌ای ملی خواسته و ناخواسته با این کار خود به تولیدکننده ضربه می‌زند درحالی‌که باید به‌درستی تصویر روشنی از تولیدکنندگان را نشان دهد.

وی بابیان این‌که اگر تولیدکننده را بزنیم تولید را از بین برده‌ایم، گفت: امروز در بحث تولید هیچ حمایتی از تولیدکننده نمی‌شود و خود او باید به‌تنهایی با چالش‌ها و مشکلات بسیار بر سر راه تولید روبرو شود.
آرزومندی تأکید کرد: امروز سه‌ضلعی بیمه، بانک و مالیات فشار زیادی را به تولیدکنندگان وارد می‌کند که باید مسئولان در این موارد به یاری تولیدکنندگان بشتابند.

وی خاطرنشان کرد: تولید و فعال این عرصه نقش ویژه‌ای در پیشرفت کشور دارند و باید از این اقدامات ارزشمند آن‌ها حمایت‌های لازم از سوی همه به‌خصوص رسانه‌ها صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha