جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ حسین پور گفت: هدف دشمن از راه‌ انداختن جنگ تحمیلی خاموش کردن چراغ انقلاب بود، اما به برکت ایمان رزمندگان و مردم به شعله‌ورتر شدن این چراغ و بیداری اسلامی منجر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی، زهرا حسین پور امروز در جمع طلاب خواهر چایپاره که در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) این شهرستان برگزار شد، با بیان این‌که هدف دشمن از راه انداختن جنگ تحمیلی خاموش کردن چراغ انقلاب بود، اظهار داشت: جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن نهضت امام خمینی (ره) به راه انداخت، اما همین جنگ باعث شعله‌ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه‌ی انقلابی شد.

وی ادامه داد: عزت، اعتماد به نفس، احساس اقتداری که از ناحیه‌ معنویت رزمندگان ما و جامعه‌ اسلامی احساس شد و توانست آن حادثه‌ عجیب و شگفت‌انگیز یعنی پیروزی در دفاع مقدس و شکست نخوردن در مقابل تهاجم این همه دشمن را رقم بزند، آن خصوصیات و خصلت‌ها، برای ملت و کشور ما یکی از بزرگترین برکات بود و لازم است امروز آن را تبیین کرده و عملی کنیم.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) چایپاره افزود: جوان‌ها باید حوادثی را که در جنگ تحمیلی روی داد با دقت مرور کنند و با یک نگاه کلان به این هشت سال و با اطلاع از جزئیاتی که وجود داشت، خصوصا روحیه معنوی رزمندگان، برای برنامه‌ریزی آینده‌ به کار بگیرند.

وی در پایان گفت: همه جوانان بدانند که در دوران دفاع مقدس چه معجزات عظیمی از حضور مؤمنانه و پر تلاش نیروهای بسیجی در صحنه‌های جنگ اتفاق افتاد تا بتوانند ایمان و پشتکار آنان را سرلوحه خود قرار دهند و در مقابل دشمن کوتاه نیایند و اقتدار کشور را رقم بزنند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha