پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کرونا

حوزه/ مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم تصریح کرد: حقیقتاً عبور از پیک فعلی شیوع کرونا بدون همراهی و همکاری مردم با متولیان و کادر بهداشت و درمان، امکان پذیر نیست.

ابوالفضل چهره نما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه در روزها و هفته های اخیر به جهت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی برخی مردم و اصناف و گروه ها، شاهد اوج گیری دوباره آمار مبتلایان به کرونا و متاسفانه افزایش مرگ و میرها به این خاطر هستیم.

وی افزود: گذر از این شرایط سخت می طلبد که همه مردم نسبت به رعایت مسایل بهداشتی همکاری و تعامل لازم را با مسئولان و کادر بهداشت و درمان داشته و ضمن استفاده از ماسک و دستکش، از حضور در تجمعات و اماکن و معابر شلوغ به شدت بپرهیزند.

وی همچنین با اشاره به این که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، بسیج جامعه پزشکی استان با تمام توان و ظرفیت خود در کنار جامعه سلامت و بهداشت و درمان قم برای مقابله با این بیماری بوده است، گفت: بسیجیان جامعه پزشکی استان قم همچون دیگر اقشار بسیجی و گروه های جهادی، مخلصانه در این عرصه حضور داشته و به خدمت پرداخته اند و فعالیت های آنان حقیقتاً یادآور جان فشانی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم ابراز داشت: هم اکنون حدود پنج هزار نفر، عضو بسیج جامعه پزشکی استان قم هستند و این عزیزان با همه توان خویش در راستای خدمات‌رسانی به مردم و محرومان و بیماران به مجاهدت مشغولند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha